Adik Sedara Kesayangan..♥♥

 
ha entry kali nie aku nk cita psl adik-adik sedara aku n adik angkt aku.. 
depe smua takot nun aku.. ye la mane x tkot buat salah cikit dh kene penampor... haha kejam x ? kejam kn ? tapi aku suka depe tkot nun aku.. ye la blh aku buli depe kn ? haha ok aku nk tunjuk yg bwh aku.. kjp erk.
 
ni hidayat.. die ni la yg rapat nun aku.. die la kwn gado aku n kwn untk aku buli...
 
 
ni dhia..  aku rapat gak nun die.. tapi die nie x leh simpan rahsia..
 
                                         ni plk adam.. die nie kuat melawan.. die x takot aku rasanya..

  ni qaseh.. die ni manja cikit.. die kadang-kadang x takot nun aku.. tapy die ni peminat setia coulur pink..

 ha nie adik angkt aku yg family aku bela.. die comel n cute ! die dh setahun.. aku nun die kdg-kdg bek.. kdg-kdg x.. ssh kot nk jaga die.. nnti aku tulis entry psl die ok ?

 nie plk adik sedara aku yg paling , paling aku sayang ! klau die nangis aku pujok.. klau die touching pon aku pujokkn.. tapi 2 dlu masa die duk nun aku.. skunk dh x.. die duk tmpt len.. kdg-kdg aku n mak aku g tngk die..

sbnrnya ade lagi sorg adik angkt aku yg family aku bela tapi aku x jumpa plk gmbr die.. ok smpai sini je la erk ? klau nk ketahui lebih lanjut psl depe smua nih jumpa la aku , aku akn tunjukkn depe yg mane n korg pndai-pndai la interview..
bubye !

 

1 comment:

  1. Hahaha....plg lawak adik sedare yg x takut nun die tu. Tgok muke la kan....ganas sey! Lg satu adik die yg susah nk jage tu....hahaha.... 2-2 ganas sey n xtakut nun die. Sape takot????

    ReplyDelete