:'(

urm aku sedey sngt .. aku tiap-tiap ary ingt kt die tapy die x ingt pon kt aku . masa bljr aku ingt die . aku slalu pikir die ngah wat pe kt sana . ntah bahagia nth x . aku rindu die . tapy aku x tunjukkn n x ckp pon kt die . ade skali tu alyaa dtg ( masa kt skola ) dkt aku pastu die ckp yg dye dh dimiliki oleh seseorg .. haty aku rase terluka sngt .. tapy aku pendam jew . die x prnh tahu pon . balik skola aku tros text die . die mcm mara aku . rupa-rupanya die mmg mara pon . aku on fb , die on fb . aku tny la die knp x bls . die x jwb . pastu die ckp aku x nmpk kebaikn die . aku hny nmpk kejahatan dye . semua yg dye ckp salah . dimata aku apa yg dye buat smua nya btol . tapy die prnh tahu smua tu ? x kn ?! kdg-kdg aku cuba bkk aty aku untk org len tapy .. enth la aku pon x tahu la . aku rasa aku nie suka bertepok sblh tngn . :'(  

No comments:

Post a Comment